Vespa Club Oostende in het nieuw met de hulp van Laeremans Vleeswaren uit Gistel

zaterdag, 28 januari, 2017

Miranda en Manu stellen de polo's voor

Op de jaarlijkse receptie voor de leden stelde VCO-voorzitter Manu Mommerency de nieuwe polo's van de Vespaclub aan zee voor. Elk lid krijgt er een aangeboden van de club, met de hulp van VCO-leden Miranda en David Laeremans van het gelijknamige vleeswarenbedrijf in Gistel.

'Al van bij de eerste rit zijn er goede banden gesmeed in de club, en er al vele leuke herinneringen mee gemaakt. Zo veel mensen zetten zich in om van elke activiteit een ervaring te maken, ook wij wilden ons steentje bijdragen.' zegt Miranda.

Het is niet de eerste keer dat Laeremans, een producent van kookhammen en -worsten, samenwerkt met Vespa Club Oostende. 'We zijn al enkele jaren trotse sponsor van VCO, al zien we dat anders' lacht David. 'Noem ons eerder een deel van de grote VCO-familie.

'Net zoals in andere takken van de (motor)sport heeft ook in de Vespawereld elke club haar eigen kleuren.' zegt Kurt Meesschaert, die bij VCO instaat voor de logistiek. 'Omdat onze kenmerkende rode jassen en ons logo al heel uitgesproken zijn qua kleur zijn we uiteindelijk geland op een eerder sobere witte polo met donkerblauwe kraag die, eens rechtgezet, het geheel in tricolore stijl een Italiaanse toets geeft.'

'Het is de bedoeling dat de club de volgende jaren deze kleurcombinatie behoudt en de lichtblauwe polo's en fleeces binnenkort niet langer aan de leden aangeboden zullen worden. De laatste stuks worden allicht verzamelstukken voor een van de vele Belgische en buitenlandse Vespafanaten van bezoekende clubs.' besluit Meesschaert.