Vespa Club Oostende met 45 deelnemers naar Vespa World Days in Duitsland

vrijdag, 23 juni, 2017

'De Vespa World Days zijn een vaste waarde op onze kalender.' zegt VCO-voorzitter Manu Mommerency. 'Eerder trokken we naar Londen, Zuid-Frankrijk, Italië en Kroatië, dit jaar is het Duitsland en en in 2018 en 2019 volgen nog Noord-Ierland en Hongarije. Naast een deel van het officiële programma waar we als groep aan deelenemen, organiseren we ook eingen ritten. Dit jaar bezoeken we, los van de Vespa World Days, Autostadt in Wolfsburg en het Herinneringscentrum Bergen-Belsen. Die insteek, het combineren van historische en socio-culturele uitstappen met een fijne Vesparit en een treffen van wereldklasse wordt gesmaakt door onze leden, zo veel is duidelijk!' lacht Mommerency

De Vespaclub aan zee kon ook dit jaar uitpakken met een eigen banner voor alle deelnemers dankzij Hobbycenter Wittevrongel uit Eeklo. 'Samen met onze rode clubjassen en witte polo's zorgen de banners er voor dat we als groep herkenbaar zijn als Vespa Club Oostende' benadrukt de voorzitter.