Vesparit van 8.000 km voor de MUG-helikopter

Vesparit van 8.000 km voor de MUG-helikopter

100 Vespa’s met kerstverlichting naar de Kerstmarkt

dinsdag, 18 december, 2018

Aanstaande zaterdag organiseert Vespa Club Oostende haar jaarlijkse Kerstrit. Dit jaar rijden de Vespisten ten voordele van Arktos, dat ook in Oostende kwetsbare jongeren bijstaat, en wordt het opgehaalde bedrag verdubbeld door de leden van Kiwanis Oostende Noordzee. Niet minder dan honderd Vesparijders schreven zich in. Voor velen is deze paraderit met versierde Vespa’s dan ook het echte startschot van het eindejaar, zegt VCO-voorzitter Manu Mommerency.

Vespa Club Oostende nu ook in bestuur nationale Vespafederatie

zondag, 4 november, 2018

Manu Mommerency, Sandra Leenaerts & Bart Bergans

Met Sandra Leenaerts heeft de Oostendse Vespaclub voor het eerst in lange tijd weer een bestuurslid van Vespa Club België in haar rangen.

GRIMBERGEN/OOSTENDE/SCHERPENHEUVEL

355 Vespa's op de strekdam

vrijdag, 1 juni, 2018

Volgende zaterdag organiseert Vespa Club Oostende (VCO) haar tweejaarlijkse Vespatreffen op het domein Duin en Zee. Niet minder dan 355 Vespisten uit zeven landen gingen in op de uitnodiging van de Vespaclub-aan-zee en registreerden zich voor het evenement. Traditioneel wordt het treffen afgesloten met een paraderit onder politiebegeleiding, maar voor deze editie kan VCO uitpakken met een wel heel unieke belevenis: een ritje op de oostelijke strekdam.

300 Vespa's verwacht op treffen in Duin en Zee

woensdag, 4 april, 2018

Op 2 juni verwacht Vespa Club Oostende niet minder dan 300 Vespa's op haar tweejaarlijkse treffen Vista sul Mare (Italiaans voor "zicht op zee"). Na de Belgian Vespa Days van 2014 en de Vista sul Mare van 2012 en 2016 is dit reeds de vierde maal dat de vespaclub aan zee gebruik maakt van het domein Duin en Zee voor de organisatie van een evenement.