Vespaclub bezoekt legendarische fabriek Piaggio in Pontedera

vrijdag, 19 juli, 2019

Persbericht: Vespaclub bezoekt legendarische fabriek Piaggio in Pontedera

Een dertigtal leden van Vespa Club Oostende trekt momenteel door Italië. Op vrijdag 19 juli kreeg de reis de allures van een bedevaart toen de scooterrijders ontvangen werden op de geboorteplaats de Vespa: de fabriek en het museum van Piaggio in Pontedera.

Vespa Club Oostende en MUG-heli winnen in Oostenrijk

zondag, 16 juni, 2019

Oostende/Zell am See

Tijdens The Alp Days, een jaarlijks Vespatreffen in de Oostenrijkse Alpen waarop Vespa Club Oostende met 25 van haar leden een van de grotere delegaties leverde, kaapte de Belgische kustclub de prijs voor het mooiste logo weg. Vespa for Life, een vzw opgericht door twee VCO-rijders die geld inzamelt ten voordele van de Brugse MUG-helikopter kon op haar beurt op een sponsoring van maar liefst duizend euro rekenen.

Vesparit van 8.000 km voor de MUG-helikopter

maandag, 13 mei, 2019

Vesparit van 8.000 km voor de MUG-helikopter

100 Vespa’s met kerstverlichting naar de Kerstmarkt

dinsdag, 18 december, 2018

Aanstaande zaterdag organiseert Vespa Club Oostende haar jaarlijkse Kerstrit. Dit jaar rijden de Vespisten ten voordele van Arktos, dat ook in Oostende kwetsbare jongeren bijstaat, en wordt het opgehaalde bedrag verdubbeld door de leden van Kiwanis Oostende Noordzee. Niet minder dan honderd Vesparijders schreven zich in. Voor velen is deze paraderit met versierde Vespa’s dan ook het echte startschot van het eindejaar, zegt VCO-voorzitter Manu Mommerency.

Vespa Club Oostende nu ook in bestuur nationale Vespafederatie

zondag, 4 november, 2018

Manu Mommerency, Sandra Leenaerts & Bart Bergans

Met Sandra Leenaerts heeft de Oostendse Vespaclub voor het eerst in lange tijd weer een bestuurslid van Vespa Club België in haar rangen.

GRIMBERGEN/OOSTENDE/SCHERPENHEUVEL