Vespa Club Oostende

VC Mechelen a/d Maas (geannuleerd)

zondag 20 juni 2021

Beste ,

Gewoontegetrouw verzorgt Vespa Club Mechelen a/d maas elk jaar een pittoreske ontdekkingstocht . Dit jaar staat onze open clubrit gepland op 20 juni. We vrezen dat de Corona maatregelen ook dan nog van kracht zullen zijn en het dus niet mogelijk is het evenement veilig en op tijd te organiseren. Daarom hebben wij het volgende besloten:

Het evenement zoals jullie dat kennen zal ook dit jaar NIET georganiseerd worden . Maar om jullie toch wat plezier te bezorgen, al moeten jullie het in kleine groepen rijden (momenteel max. 4 personen per groep en de social distancing maatregelen in acht nemen), voorzien we een rit op GPS.

De gps-file wordt jullie eerdaags in Juni ter beschikking gesteld. Op basis hiervan kunnen jullie dan op een zelf gekozen moment en in lijn met de maatregelen die van kracht zijn de rit rijden.

Cher ,

Chaque année, le Vespa Club Mechelen a/d Maas organise une promenade découverte pittoresque. Cette année, notre randonnée ouverte au club est prévue pour le 20 juin. Nous craignons que les mesures Corona soient toujours en vigueur à ce moment-là et qu'il ne soit donc pas possible d'organiser l'événement en toute sécurité et à temps. Nous avons donc décidé ce qui suit :

L'événement tel que vous le connaissez ne sera PAS organisé cette année. Mais afin de vous faire plaisir, même si vous devez rouler en petits groupes (actuellement max. 4 personnes par groupe et respecter les mesures de distanciation sociale), nous vous fournirons une balade sur GPS.

Le fichier GPS sera à votre disposition en juin. Sur cette base, vous pourrez alors conduire à l'heure de votre choix et conformément aux mesures en vigueur.

Het bestuur

Vespa Club Mechelen a/d Maas