Foto's van oud VCO leden - familie Decoster

Op deze foto's staan de ouders van Ronny Decoster, beiden lid geweest van Vespa Club Oostende, eind jaren 50 begin de jaren 60. Ook de toen kleine Ronny, zit bij hen bij op de Vespa in de toenmalige Rattenstoet in Oostende.

Een eerste tipje van de sluier kunnen we nu reeds oplichten : "Mijn vader was Julien Decoster, moeder Mariette David.

Vader was goed bevriend met de familie Kessels, hij deed daar de elektriciteitswerken in de garage en op de autosalons, zijn Vespa was een grand sport vertelde hij altijd"....

Zodra de Corona-tijden voorbij zijn wordt een ontmoeting met Ronny vastgelegd zodat onze verslaggever Bart, in zijn ongeëvenaarde stijl, de avonturen van het gezin Decoster op hun Vespa onderweg met VCO in de beginjaren zal kunnen neerpennen.

ronny-decoster08
ronny-decoster07