noois-banner

Lidmaatschap

ls lid van Vespa Club Oostende kan je deelnemen aan al onze activiteiten. Maar niet alleen aan die van ons! Via Vespa Club België, de federatie waar Vespa Club Oostende deel van uitmaakt, kan je deelnemen aan alle officiële treffens in ons land, inclusief de Belgian Vespa Days.

Een veel gestelde vraag is (ik ben co-piloot/bijrijder, moet ik mij ook aansluiten bij VCO?) Wij raden dit sterk aan, want op alle lokale treffens met inschrijvingen alsook de officiële treffens wordt er geen onderscheid gemaakt of je bestuurder of bijrijder bent.

Voor wie zich niet wil beperken tot ons kleine Belgenland is er de Vespa World Club waarbij je, dankzij je lidmaatschap van Vespa Club Oostende, ook bent aangesloten. Je kan je dus met alle gemak inschrijven voor de Vespa Alp Days, de British Vespa Days of, waarom niet, de Vespa World Days! En voor slechts €7,50 extra ben je meteen ook lid van de Belgische Federatie voor Oude voertuigen (Behva) wat je nog meer voordelen oplevert. Bovendien kan je  een terugbetaling van een deel van je lidmaatschap vragen via je mutualiteit.

Ook op onze website heb je als VCO'er trouwens een streepje voor. Zo kan je onze gereden routes downloaden, de wetgeving voor motorrijders van je vakantiebestemming opzoeken in onze handige landenfiches, VCO-kledij en -gadgets bestellen of het laatste clubnieuws lezen.

img-0182

Leden van Vespa Club Oostende vind je overal. Aan t 'zèètje uiteraard. Maar ook in het verre binnenland of buiten onze grenzen. Als je naar een treffen of bijeenkomst rijdt vind je vast wel iemand om een eindje met je mee te rijden of kan je zelf inpikken ergens langs de weg. Je bent werkelijk "noois allein'op boane" zoals onze slogan het zo treffend verwoordt. We zijn overal, en met velen!

VCO is ook niet zo maar een club waarbij je je jaarlijks snel even je lidgeld betaald en er voor het rest van het jaar niets meer van hoort. We zijn actief op intagram, hebben naast onze officiële pagina een zeer actieve Facebookgroep en onze leden krijgen ook regelmatig een mail in de bus met de vespa-agenda voor de volgende weken. Velen spreken ook spontaan af, op een zonnige dag, voor een (avond)ritje onder vrienden. Want dat wordt je wel, bij VCO.

Heb je nog steeds interesse om lid te worden van een van de snelst groeiende vespafamilies van het land? Lees dan eerst even het huishoudelijk reglement voor je verdergaat. Goede afspraken maken immers goede vrienden!

Het lidmaatschap voor 2024 bedraagt € 40.