Fin saison - 9 november

Geplaatst op 14-10-2024  -  Categorie: Activiteiten

Op zaterdag 9 november trekken we er met onze Vespa’s voor de laatste keer in het VCO-seizoen op uit. Dan houden we een winterbreak en maken ons op voor het nieuwe seizoen 2025.

We willen van die laatste rit iets speciaals maken, dit staat op het programma:

-          een mooie streekrit;

-          een verrassend info-moment;

-          een ruime en goeddoordachte stop;

-          na de rit een gezellig samenzijn voor VCO-leden en partners.

We verzamelen om 14 uur aan motorzaak Inghelbrecht.

We eindigen aan Motorzaak Inghelbrecht rond ongeveer 18.00 uur. We vervolgen meteen met een gezellig samenzijn in zaal De Sportbar (Fyzix), Leffingestraat 40 te Oostende.

Wie eerst graag naar huis gaat en pas dan aansluit: graag aanwezig uiterlijk om 19 uur. Wie de rit niet kan meerijden, is uiteraard ook welkom ’s avonds  voor het gezellig samenzijn.

We konden de zaal  De Sportbar uitsluitend voor onze club boeken:

-          Apéro aangeboden van de club

-          Spelprogramma:  ‘Dé  VCO-verrassing’

-        Herfst-BBQ (BBQ-worst, gemarineerde rib, malse chateau Briand met 12 soorten groetenbuffet) voor de prijs van 25 euro.

-        Achteraf: discobar VCO

Geschikt voor 50 cc

Gelieve de avond zelf voor cash te zorgen voor de drank, er zijn geen betaalterminals.

Activiteit details - Vespa Club Oostende (powered by e-captain.nl)