Alle VCO-activiteiten opgeschort tot 1 juli

Geplaatst op 13-03-2020  -  Categorie: Nieuws

vco-covid4

Naar aanleiding van de regeringsbeslissing van donderdag 12 maart heeft het VCO-bestuur met pijn in het hart beslist alle geplande activiteten op te schorten tot minimum 1 juli.

In het licht van de huidige COVID-19 pandemie (de coronocarisis dammezeggen) willen wij niet het risico nemen dat onze leden met het virus besmet worden op een van onze ritten.

Daarom, en die beslissing nemen we zeker niet zomaar, zullen we een kleine maand wachten om nieuwe seizoen te starten.

Als officiële sportclub, lid van de Vlaamse Motorrijdersbond van België, konden we ook niet anders.
Maar geen nood, we zullen van deze tijd gebruik maken om nog betere ritten te plannen voor wanneer heel deze pandemie overgewaaid is.

Vergeet niet: uitstel is geen afstel! Tot zeer binnenkort dus!