Boek Vespa Love

Geplaatst op 02-03-2020  -  Categorie: Nieuws

Samen met auteur Jean Vanhoof maken we momenteel het boek Vespa Love. Jean speurde naar rasechte Vespa-verhalen en ging op zoek naar de oorsprong van de jongerenculturen waarin Vespa een rol heeft gespeeld. In het boek vertelt Jean het verhaal van de iconische scooter, geeft hij tal van aankoop- en onderhoudstips en geeft hij een overzicht van alle modellen.

Jean Vanhoof heeft meerdere passies: naast zijn onvoorwaardelijke liefde voor de natuur en voor muziek werd hij in volle midlifecrisis gestoken door de Italiaanse Wesp. In 2012 reed hij met zijn GTV 300 'Via Montenapoleone' mee in de legendarische Vespa-Dakar-Challenge. In Vlaanderen is hij vooral bekend als schrijver van talrijke tuinboeken en als tv-tuinman voor diverse zenders. Jean is de voorzitter van Vespaclub Sint-Niklaas/Waasland.

vespalove

Het boek verschijnt begin mei, is een hardcover met het formaat 20x24 cm, telt 192 pagina’s en kost 25,99 EUR.

Hieronder vind je intussen ook al wat pagina’s uit het binnenwerk, zodat je er een beter beeld van hebt:

vespalove004 vespalove005

Ben je geïnteresseerd in dit boek, vul dan onderstaand formulier in.