Corona update mei

Geplaatst op 30-04-2021  -  Categorie: Nieuws

vco-covid-19Op het recente Overheidscomité van eind april kregen verenigingen zoals VCO groen licht om met 25 personen in buitenlucht samen te komen. Dat laat ons toe om de eerstkomende activiteiten op die wijze te organiseren.

We proberen alles uit de kan te halen om de aankomende ritten in één groep van 25 deelnemers te organiseren of, afhankelijk van het aantal inschrijvingen én als de organisatie dat toelaat, om met twee afzonderlijke groepen van 25 personen te werken.

Het pijnpunt is als we verzamelen om te starten of te als we stoppen en afstappen. We vragen uitdrukkelijk uw vlotte medewerking om dan de afstand te bewaren en een mondmasker te dragen.

Dit systeem dwingt onze leden om, als inschrijvingen zijn geopend, snel in te schrijven.

Volg zeer regelmatig de info op de website op, want enkele inschrijvingen zijn al geopend!

Tot binnenkort, Team VCO.