Corona virus - Bericht van de Vespa World Club

Geplaatst op 10-03-2020  -  Categorie: Nieuws

We hebben vragen ontvangen mbt de actuele Coronavirus crisis. We willen jullie een methode voor een risico-assessment voor jullie evenementen voorstellen.
De risico-assessment is gebaseerd op een officieel document van het rode kruis dat jou als organisator inzicht geeft in het risiconiveau van uw event.
In ieder geval dienen jullie voor elke georganiseerd evenement contact op te nemen met de locale autoriteiten .
Momenteel is het bestuur van de Vespa World Club in contact met de organisatoren van de Vespa World Days, De European Vespa Days en andere grote internationale events, om te situatie te evalueren en de nodige beslissingen te ondersteunen.
Wij vragen jullie als lid van de organisatie om deze aanbevelingen goed op te volgen. Als organisator van evenementen dragen jullie een verantwoordelijk met betrekking tot de veiligheid van de deelnemers.

Mvg

Bart Bergans