Covid 19 - UPDATE

Geplaatst op 28-07-2020  -  Categorie: Nieuws

covid-19Door de uitgevaardigde maatregelen voor de Nationale Veiligheidsraad op 27 juli 2020 is de Vespa Club Oostende genoodzaakt om alle geplande activiteiten voor de maand augustus te schrappen.

De vraag om zoveel mogelijk sociale contacten te beperken is daarbij het hoofdargument.
Concreet gaat het om de ritten van 1 en 29 augustus. Ook de initiële ambitie om naar analgie van de Coronavriendelijke initiatieven van de maandag juli dit te doen voor augustus valt weg.

We raden aan wie Vespaplezier wil beleven gedurende de maand augustus dit op eigen initiatief te doen. We vinden dit op zich allemaal jammer, maar de gezondheid van eenieder gaat boven alles.

We verwijzen graag naar de GPX-routes op onze website zodat we u enkele hints kunnen geven voor mooie streekritten binnen uw bubbel.

VCO routes

Gelieve voor de komende maanden september en oktober de website verder op te volgen wat VCO nog kan programmeren op basis van de uitgevaardigde regels van de Nationale Veiligheidsraad en de lokale besturen.