La mia Europa in Vespa - VC Ath

Geplaatst op 29-10-2020  -  Categorie: Nieuws  -  Auteur: Laurent Jean-Noel

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden werd onze voorzitter van VC Ath, Paolo Daniele, gecontacteerd vanuit Italië door Andréa Fucille.
Andréa wou graag naar België afreizen om zijn boek “La mia Europa in Vespa”, het verhaal van zijn reis doorheen Europa op een vespa 50 pk, voor te stellen. Het boek werd uitgegeven in 4 talen: Italiaans, Frans, Engels en Spaans.
Wegens de huidige coronacrisis, heeft Andréa uiteraard moeten afzien van dit project en wenst hij zijn boek digitaal voor te stellen via ZOOM.
De online presentatie gaat door op zondag 8 november as. om 19u30.
Hieronder vindt u alle nodige informatie alsook wat foto’s van het boek als voorbeeld.
Geïnteresseerden om deel te nemen aan de online boekpresentatie kunnen dit laten weten per mail via 21htabulcapsev.[antispam].@gmail.com. De link tot deelname via ZOOM wordt u dan tijdig bezorgd.
Heel belangrijk om te weten dat de auteur van het boek de presentatie zal brengen in het Frans.

Groeten
Laurent Jean-Noel
Secretaris VC Ath

Bonjour à toutes et toutes,

Il y a quelques semaines, Paolo Daniele, président du VC Ath, a été contacté d'Italie par Andréa Fucille.
Andréa voulait venir en Belgique afin de présenter son livre "La mia Europa in vespa" qui relate son tour d'Europe sur une vespa 50 PK.
Le livre est rédigé en 4 langues: italien, anglais, espagnol et français.
Suite à la crise sanitaire, il a renoncé à ce projet et propose une vidéoconférence avec zoom.
La présentation en ligne aura lieu le dimanche 8 novembre à 19:30h.
Andréa fera la présentation en français
Ci dessous, les renseignements utiles ainsi qu'un aperçu de son livre.
Les personnes intéressées peuvent se faire connaître par mail à: 21htabulcapsev.[antispam].@gmail.com afin de leur envoyer le lien de la vidéoconférence qui sera envoyé ultérieurement.

Cordialement
Laurent Jean-Noël