Lidgeld + programma voor 2020 – 2021

Geplaatst op 15-11-2020  -  Categorie: Nieuws  -  Auteur: Bart Houwen

Het programma voor 2020 – 2021

Terwijl het Coronabeest met opengesperde muil wild om zich heen raast, willen we als Vespa Club realistisch en voorzichtig een Coronaveilig programma voor het komende werkjaar aanbieden. Dit programma dobbert als een vlotter mee aan de Corona-actualiteit. Worden op een bepaald ogenblik de richtlijnen versoepeld of strenger gemaakt, passen we het programma gelijkmatig aan. Dat zien we als onze missie.

Niets doen en zo maar afwachten staat niet in ons woordenboek. We focussen ons sowieso op streekritten of ritten niet zo ver van huis. Afhankelijk van de actualiteit is er geen HORECA-bezoek, vragen we een bijvoorbeeld eigen picknick mee te nemen. Kortom, we passen ons creatief aan en bieden in bescheidenheid een positief programma aan. Daar zijn we fier op.

Lees dus dit jaarprogramma door een flexibele bril, steeds mogelijk om kort voor het evenement  alles op te schorten vanuit onze verantwoordelijkheidszin om alles veilig en gezond te houden.

Het programma zal begin volgende maand op onze website gepubliceerd worden.

Het lidgeld (hernieuwen lidmaatschap)

Wat het lidgeld betreft, kiezen we voor twee mogelijkheden. Al wie al eerder lid was tijdens het vorige werkjaar 2019 -2020 (een werkjaar in de Vespawereld start altijd in november) krijgt een soort Coronacompensatie en betaalt uitzonderlijk 25 euro per persoon (basis formule).

Dit zijn de verschillende formules bestaande leden:

• Lid VCO = 25,00 €
  • Lid VCO + BFOV = 30,00 €
  • Lid VCO + BFOV + Plakette = 40,00 €
  • Lid VCO + Plakette = 35,00 €
  • Verzending Plakette = 5,00 €

Gelieve zoals altijd steeds uw volledige Naam en Voornaam + de gekozen formule + al dan niet verzending te vermelden bij de mededeling zodat we vlot uw hernieuwing lidmaatschap kunnen bevestigen.

Ter attentie van Vespa Club Oostende vzw op rekening nummer : BE85 9730 6816 8806

Nieuwe leden betalen het klassieke bedrag van 35 euro per persoon (basis formule).

We zien wel verder in de toekomst welke aangepaste maatregelen kunnen worden genomen.

Nieuwe leden dienen zich in te schrijven via onze website: