Lidmaatschap 2021

Geplaatst op 21-12-2020  -  Categorie: Nieuws  -  Auteur: Bart Houwen

Zeer graag roepen we u op om het lidmaatschap van Vespa Club Oostende te hernieuwen voor 2021.
In een eerdere communicatie lieten we weten dat wie lid was in 2020, het inmiddels beruchte Coronajaar, van een reductie kan genieten: het lidgeld bedraagt in dat geval 25 euro.
Wie zich als nieuw lid aanmeldt, betaalt het klassieke bedrag van 35 euro. In beide bedragen zit ook een ledenverzekering.
Als u wil, kunt u nog een extra jaarplaquette bestellen voor 10 euro en u lid maken van BEHFA (die nieuwe naam voor BFOV, de vereniging van historisch voertuigen) voor 5 euro. Wie het thuis wil laten leveren, betaalt nog eens 5 euro portkosten.
Mogen we met aandrang vragen het invulformulier te gebruiken op de website. Op die wijze zit u meteen digitaal in ons systeem en ontvangt u alle info.
Neem ook geregeld een kijkje op onze website: het jaarprogramma staat er al een tijdje op, alsook info van andere Vespa Clubs van onze federatie.
Bij deze willen we nog eens uitdrukkelijk vragen als uw gegevens veranderen (vooral het e-mailadres) om het te melden zodat u de juiste info kan krijgen.

Concreet:

Vermeld bij uw betaling : uw naam, lidmaatschap 2021

Eventueel aangevuld met : + BFOV / + plaquette / + verzending post

Ons VCO-rekeningnummer
IBAN:  BE85 9730 6816 8806    BIC: ARSPBE22

Wens je je lidmaatschap niet te vernieuwen, wat we jammer vinden, geef ons een seintje zodat we de administratie kunnen aanpassen.