Schitterende weekend Groote Oorlog

Geplaatst op 29-10-2021  -  Categorie: Nieuws

img-4126

Na het regenachtige, maar schitterende weekend Groote Oorlog begin oktober georganiseerd door VCO-lid Patrick Lewyllie volgde er een epiloog. Door vooral weersomstandigheden tegen middernacht van die bewuste zaterdagavond kwam een bezoekje aan het museum bij Johan Vandewalle er niet meer van.

Het museumbezoek toont, naast de historische waarde van Johans opgravingen, de weg naar de portemonnee van de goede burger die het project van Johan wil steunen.

Door die barre weersomstandigheden is dat er toen niet meer van gekomen. Veertien dagen later, bij beter weer, trokken enkele VCO-leden naar Zonnebeke om de daad bij het woord te voegen.

Het VCO-bestuur schoot in de geldbeugel en sponsorde 75 euro uit de clubkas. Mooi!