VCB patch Covid19 - steun een goed doel

Geplaatst op 12-04-2020  -  Categorie: Nieuws

Momenteel zijn we allemaal getroffen door het coronavirus. Het bestuur van Vespa Club België heeft beslist om in dit kader een goed doel te steunen dat ons kan helpen het virus te overwinnen. Het geselecteerde doel is het onderzoekscentrum van de Universiteit van Leuven waar er onderzoek gedaan wordt naar een vaccin tegen het virus. Een vaccin zou er voor kunnen zorgen dat we terug kunnen leven zoals voorheen.

De VCB heeft een opnaaier ontwikkeld die tegen 5 euro te koop wordt aangeboden.
Dit is de opnaaier tegen Covid19 :

patch-vcb-covid19

Deze opnaaiers kunnen per club (niet per persoon) aangekocht te worden door één storting uit te voeren op de rekeningnummer van de VCB. We laten 500 opnaaiers maken.

Samen, momenteel op afstand maar verenigd, zullen we het overwinnen en terugkeren om samen onze passie van de Vespa met elkaar te delen.

De bestellingen zijn ondertussen afgesloten.

Thx,

Manu